Tuesday 18 June 2013

Promotion to be Beauty Consultant :)

[ONE WOMEN CAN]

Assalammualaikum.

Truly speaking, I dont' believed I can do something like Mary Kay as part of my career. Apatah lagi ingin buat side income dalam bidang kecantikan. Tapi alhamdullilah, selepas Fara join Mary Kay, bukan sahaja Fara boleh jadi lebih cantik dan yakin tapi Fara mampu menaiktarafkan hidup Fara.


Anda tak perlukan modal yang banyak untuk berjaya. Anda tak perlukan degree or diploma. Anda tak perlu membodek bos untuk naik pangkat. 

Yang anda perlu ada ialah usaha, kesabaran dan ketabahan. InsyaALLAH anda pasti boleh. Dan sekarang  Fara akan teruskan side income bersama Mary Kay. Jika ada sesiapa yang mahu jadi BEAUTY CONSULTANT seperti Fara, jom PM Fara. Mary Kay tidak akan biarkan anda keseorangan. Kami akan ajar dan bantu anda untuk lebih berjaya..  

Dan yang lebih penting ada tawaran istimewa untuk New Beauty Consultant bulan ini. Rebet sebanyak RM50 boleh digunakan pada pesanan anda seterusnya, diskaun utk set botanical khas untuk New Beauty Consultant dan banyak lagi hadiah yang menanti anda!! PM Fara laju2 untuk ketahui lebih lanjut. 


TEMPOH PROMOSI: 16 - 30 JUNE 2013 


FARA MK | Mary Kay Independent Beauty Consultant

017-2806972 


No comments:

Post a Comment