Monday 27 May 2013

Timewise Miracle Set

Assalammualaikum semua.

Pagi ini fara ingin berkongsi serba sedikit mengenai produk Mary Kay TIMEWISE (TW) SET ini. Produk TW ni juga dipanggil set miracle sebab ianya adalah koleksi premium barangan anti-penuaan yang bertindak bersama.

SET TIMEWISE (RM536)
(TW 3in 1 Cleanser 127g , TW Age Fighting Moisturizer 100ml. TW Day Solution SPF25 29ml TW Night Solution 29ml)

Set ini juga boleh didapati dalam dua formula iaitu:
  • untuk kulit normal dan kering (Normal to dry)
  • dan untuk kulit kombinasi dan berminyak (Combi to oily)

Set ini juga menggunakan sains penjagaan kulit yang terkini untuk kulit kelihatan lebih muda, kurang garis-garis halus dan kedutan serta kulit lebih tegang dan warna kulit lebih sekata

Kita boleh lihat hasilnya selepas 12 minggu setelah kajian klinikal dijalankan iaitu gunakan Set Miracle setiap hari dan ini hasilnya.



Malah, seorang pakar dermatologi mendapati:
  • 83% menunjukkan pengurangan garis halus dan kedutan
  • sehinga 25% penambaikan dari segi keanjalan kulit
  • 100% mempunyai kulit yang lebih lembut, lebih halus
  • 4% peningkatan tona kulit yang lebih sekata

So, wanita di luar sana yang bimbang tentang tanda penuaan yang ketara. Fara syorkan tanpa segan silu menggunakan produk ini. Yela, wanita pertengahan usia mahu melawan tanda penuaan sementara yang masih muda ingin melambatkannya. Jom kita zoom Set Miracle ni :



TimeWise® 3in 1 Cleanser 127g RM108
Produk permbersih TW menggabungkan anti-penuaan dengan 3 fungsi yang perlu dalam satu produk untuk membersih, mengelupas secara lembut (exfoliate), dan menyegarkan -menyerlahkan kulit tampak lebih muda.


TimeWise® Age Fighting Moisturizer 100ml RM118
Melembap dan melembutkan kulit anda dengan TimeWise Age-Fighting Moisturiser. Ia membekalkan penghidratan 10 jam denan kompleks berpaten yang membawakan hasil yang ketara.



TimeWise® Day Solution SPF25 29ml RM155
TimeWise Day Solution Sunscreen SPF 25 menghalang ancaman sinar UVA/UVB untuk membantu mencegah garis-garis halus dan pewarnaan tidak sekata sebelum ia berlaku. Peptida yang menenangkan juga membantu melegakan garis-garis ekspresi.


TimeWise® Night Solution 29ml RM155
TimeWise Night Solution memberikan sistem pembekalan mikro kapsul Nutribeads yang mengandungi vitamin dan antioksidan bergabung dengan peptida penguat kolagen untuk membantu memudarkan garis-garis dalam dan kedutan


  • Timewise Miracle Set ini sesuai untuk wanita/lelaki 25 tahun dan ke atas
  • Pembersih boleh tahan sehingga 5-6 bulan, pelembab 8-12 bulan dan Day and Night Solution 4 bulan mengikut jumlah yg di ambil. (Berbaloi2 kan??hehe)
Berminat untuk memilikinya?? Boleh hubungi terus fara di 017-2806972 (msg/whatssap/call) atau email kepada fara (faradiah_dali@yahoo.com).

  • Penghantaran terus adalah PERCUMA (Hanya bagi kawasan Serdang, Selangor dan Melaka)
  • Jangan lupa dapatkan HADIAH MISTERI daripada fara untuk pembelian RM500 ke atas!! :)

No comments:

Post a Comment